En vanlig arbetsdag 1.

Jag arbetar på ett callcenter på ett stort företag i Stockholm, med allt möjligt mellan himmel och jord.
Fokus ligger givetvis på att alltid ha humöret på topp och bra kundservice.
Dock blir man förbannat less ibland på människor. Här kommer jag skriva ut diverse samtal mellan mig och olika kunder.

Jag kommer givetvis inte avslöja vilket företag jag representerar eller annan dylik sekretessbelagd information, utan bara skriva ut ungefär vad som sägs under samtalet och hur folk i allmänhet kan bete sig mot okända människor via telefon.

Tur att jag har kul under tiden i alla fall ;)

*När du talar med en idiot, se till att personen i andra änden inte gör detsamma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0