Samtal 4

- Felanmälan xx

- Arg människa: Hej, det är fel på er automat här, jag checkade in klockan xx och nu när jag ska checka ut så får jag ett till inloggningskvitto, DET HÄR ÄR JU RENT LIVSFARLIGT!

- Okej, om du kontrollerar raden med stjärnor och några siffror, och jämför med ditt kortnummer, stämmer dom siffrorna överens?...

-Ja, självklart! JAG har faktiskt bara ETT kort.

- Okej, men är du verkligen SÄKER på att siffrorna 123456 stämmer överens
med ditt inloggningskvitto? .. Mummel mummel, det är fel på automaten
mummel mummel.

...Okej men..(blir avbruten)

- Argt: Du! Jag får ringa tillbaka till dig, jag får väl testa en gång till
på den här automaten, men jag säger att det är den det är fel på!

- Okej, men är du verkligen säker....KLICK
...
(H*n la på i örat, det är tydligen jobbigt att erkänna när man själv
gjort fel.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0