Samtal 6

Felanmälan xx

-(Säger adressen direkt, inget hej, no nothing)
- Okej, vad är det för fel på hissen?
- Öh, man trycker på knappen, den kommer inte. Och sen, massa andra problem.
- Okej.. Vad för andra problem?
- Det kommer jag inte ihåg.
- Okej.. Men då skickar vi någon som kommer och ser över felet.
- Men när då?!
- Ja, så fort som möjligt.
- Jaha, idag eller om ett år?
- Ja du, har han mycket och göra så dröjer det ju ett tag, men han kommer så fort som möjligt.

Varför, varför, VARFÖR har folk behovet av besvara folk på det viset. Nej men visst, vi säger om ett år då, så har vi lite tid på oss. Dumdum.

xD

Kommentarer
Postat av: pubes

sv: nej det är inte min markus på bilderna :) jag har fått massa "förslag" på vad det är för nått, några säger sädesledare, vissa säger spermier, men jag håller hårt på mask. hur som haver - äckligt.



tack så mycket!:)

2010-08-24 @ 00:49:58
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0